Dienstag, 21. Februar 2012

Üzücü gercek.

Bir adam 20-23 yas arasi es cinsel ve en iyi arkadasi da es cinsel. Görseniz bunlari kimse ayiramaz sanarsiniz. Ama ayirir! Peki kim ayirir? HALK BASKISI.
Senin ben zihniyetini sikeyem halk. Yobaz, gerizekali, düsüncesiz, acimasiz. Bu hikaye de bu sayfayi olusturma sebebim.
O 20-23 yaslarindaki adam -biz o'na bu yazida "Mert" ismini verelim- es cinsel oldugunu kabullenmisti. Hatta cok mutluydu. Sadece istedigi adam'i bulamamisti. Ama düsününce de kim bulabildi ki? 40 yil evli ciftler bile anladilar, bunun dogru adam veya dogru kadin olmadigini.
Tek sorunu oydu. Tabii ara sira insanlar "süpheleniyordu" bu durumundan ama hic takmiyordu bile. Bu ara, süphe kelimesi de ne kadar garip degil mi? Yine sanki bir suc islemissin gibi.
Etrafindaki "arkadaslari" o kadar büyük baski yapiyorlardi, hic umurunda bile degildi. Ama insanin canina bir süre sonra tak ediyor. Dayanamiyor.

Simdi O'nun bir sevgilisi var. Tüm arkadaslarinin tanidigi bir kisi. Erkek degil. KIZ! Ne kadar kötü, ne kadar üzücü degil mi? Bana anlatti bu durumunu. Baskiya dayanamiyormus ve baskidan kurtulmak icin, cinsel kimligi ortaya cikmamasi icin O sevmedigi, hissetmedigi, istemedigi kiz ile beraber.
Peki neden? Siz gerizekali yobaz halki yüzünden!
Insanlarin psikolijisini birak, resmen hayatin icine siciyorsunuz bu davranislarinizla. Biraz düsünün tamam mi? O simdi ne kadar mutsuz. Mutsuz ama rahat.Rahat ama mutsuz. SIZIN YÜZÜNÜZDEN!

Bu beni cok üzüyor bunu da bilin istedim. Keske ben Türkiye'de olsaydim da ben O'nun "sevgilisi" olurdum. Ben de o da rahat olurduk. Ve mutlu bile olurduk. O da, ben de.

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen