Freitag, 17. Februar 2012

Merhaba!

Size önce kendimden bahsetmem gerektigini düsünüyorum.
Almanya'da dogdum, burada büyüdüm ama Türkiye ile iliskim cok iyi yillardir gelmememe ragmen. Basbakanin ne masallar anlattigini, kim neden kimi disladigini, dislandigini. Espri anlayislari, kitaplari, Tanri'ya bakis acilarini.
Ve sunu söylemek istiyorum. Yobazligin ilk kurali. Özgürlük her insanoglunun hakki'dir ve bunu hickimsenin elinden almaya hakkin yok,olmayacak da. Ayni zaman da o hakki ellerinden almayi istemek de bir suctur. Bunu bilin!
Türkiye'de insanlar korkuyorlar dini veya cinsel kimliklerini aciklamaya. "Aciklamak". Ne kadar garip bir söz degil mi? Sanki bir suc islemissin gibi.

"Tanri türkce kelime ve Allah'da arapca." Lütfen bunu da anlayin. Insanlari bu yüzden dövmeyin. Türkiye de yasiyorsunuz. Türkce'ye sahip cikin.
Gelelim es cinsellige. Buna da tirnak icine alacagim bir cümlem var.  
"Önemli olan sevmek. Neyi veya kimi sevdigin degil. Sadece sev."
Es cinsel olmak sapik demek de degil. Bunu da anlayin. Ben sanirim burada hep sikayet edecegim. Bana anlatilan bir kac hikayeleri sizlerle paylasacagim. Neden mi? GERCEKLERI GÖRÜN DIYE
Isimleri ama tabi ki vermeyecegim.

Tanri sizlere yardim etsin.-ve sizlerden cekenlere.

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen