Sonntag, 25. März 2012

My love is true.

Gecen cuma günü biri ile bulustum. Bir bar'a gittik ici kirmizi koltuklar ile dolu olan ve güzel müzik calan. Biraz ictik konustuk. Her seyi konustuk. Ikimiz ingilizce konustugumuz icin daha bir samimi bir konusma vardi. Birimiz bir kelime unuttugunda yardim ettik veya kücük oyunlar ile anlatmaya calistik.
Beyaz teninden, kirmizi saclarimizdan, baristan, John Lennon'dan, para'dan, alkol ve sigaradan, agaclardan her sey hakkinda konustuk. Bes bucuk saat sürdü. O bardak bu bardak derken konumuz es cinsellige geldi ve özgürlüge de. Ikisini anlatmak istiyorum size.

Ben o'na dedim arkadaslarim bana "Arkadaslarin es cinsel diye sevgilin yok."  dediklerini söyledim ve o da gülüp dedi bence arkadaslarinin es cinsel olup olmamasi önem tasimiyor. Her arkadasinla cikip sevismiyorsan eger dedi. Ben de tabi ki katildim. Sevgilisinin bisex oldugunu söyledi bana. O'nu dinlemek o kadar güzeldi ki. Görüsleri düsünceleri. Her seyi. "When she told me she's bisexual i just say -'oh okay that's not a big deal.'" dedi.  Yani o'na bisex oldugunu söylediginde ah tamam bu o kadar büyütülecek bir sey degil demis ve isine de devam etmis. Cünkü o'nun ve ayni zaman da benim icin de önemli olan insanlarin bize iyi davranmasi, sevmesi, güldürebilmesi, güvendirilmesi. Kiminle ne yapiyor neden yapiyor neden sevisiyor bunun hic bir önemi yok. O o kisinin vücudu ve bizim hakkimiz yok yargilamaya. Yargilanacak bir bok da yok. Dedi ki: "O su an beni seviyor ben de o'nu seviyorum. Bu bana yeter." dedi.
Ve o da benim gibi insanlarin insanlari yargilamasina tahammül edemiyor.

O bir hafta icinde kafama göre geziyordum. Ister sabahin 3-4'ünde ister 5inde. Cikiyordum disariya veya o saatte geliyordum. Karisan eden hesap soran yoktu. Bunu o'na da dedim. Diyor ki ot yasak ama alkol serbest. Oysa ki alkol ilk basta kafayi güzel yapiyor sonra da agresiflestiriyor kullanicilari. Alkol yüzünden kac milyon kisi öldü simdiye kadar. Ama ot? Ot'dan kimse ölmedi daha ve o sadece mutlu ediyor seni. Neden yasak? Din'den konustuk. Insanlarin dini yüzünden hayatinin özgürlügünü kisitliyorlar. Kendi kendine hem. Biz ikimiz Tanri'nin varolusuna inanmiyoruz ama bazen de inaniyoruz. Ama baska bir güc var. Baska bir seyin olduuna inaniyoruz. Sevgilisinin babasi polis dedi bana. O yüzden disarisi tehlikeli diye cikamiyormus hep istedigi zaman. Oysa öleceksen öleceksin. Ha gece ha sabah. Bunun bir önemi ve özelligi yok. Bu da seyahat özgürlüge giriyor. Ama cogumuzda yok o. Hele Türkiyede de hic yok! Bu beni sinirlendiriyor.

Farkettim de cok karisik yazmisim sonunu. Neyse iste özledim ben o cocugu. Cok güzel konusuyorduk. Bu ara benim eski sevgilim de bisex'di ve bir öküzdü. Ama onunla alakasi yok. Karakterinde öküzlük vardi.

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen