Mittwoch, 7. März 2012

Beni taniyor.

Size bir sey anlatmak istiyorum. Sana da.
Dün sabah sabah yine küfür ettim uyandigimda. Yatagim buz gibi, iceriden sesler geliyordu, ve gözlerim yaniyordu. Dedim bir Facebook'a bakayim. Gelen Kutu (5). Sevindim. Hepsine teker teker cevap verdim, birden gözüme carpti. Cok sevdigim, gercekten benim icin cok degerli bir arkadasim bana "Bayan Özgürlük." diye mesaj atti. Baya sasirdim ama uykulu halimden dolayi tam anlayamadim ve sapsal bir "^^" isaret olarak geri mesaj attim. Aradan sanirim yarim saat gectikten sonra da "Lan nereden biliyor o bunuuu?" diye heyecan yapip sasirdim. Sonra da sordum. "Nereden biliyorsun?" diye. Baska birisi olsa, bilmiyormus gibi yapardim. Ama O'na yalan söylemek istemiyordum. Istemem de. Yazdigim her kelime ile kendimi ele veriyor musum. Üzülmüstüm ve silmek istiyordum.Gizli kalacakti cünkü bu Bayan Özgürlük. "Sacmalama, silmene gerek yok. Devam yaz" falan dedi. Ben de: "Kimse anlamazken sen neden anliyorsun?". Sonra bir cümle yazdi bana. O kadar mutlu oldum ki. Anlatamam. Ama söylüyorum:

"Çünkü seni herkesten daha çok önemsiyorum, bu da seni daha iyi tanımama sebep oluyor. Ben seni kendimden ayrı tutmuyorum sanki artık benden bir parçasın gibi bu yüzden seni iyi tanıyorum artık ."

Canim arkadasim benim. Düsünün, adimi, yasadigim yeri ve hicbir seyi yazmadim buraya. O sadece anladi ve hissetti. Böyle bir arkadas herkese lazim. Ama benim o.

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen