Montag, 22. Juli 2013

Gezi Parki olaylari ve Bayanözgürlük.

Son aylarda iyice ortaliktan kayboldum. Neredeyse 1 sene bile olabilir. Bunun bir cok nedenleri var. Misal bilgisayarim bozuldu, sifremi unuttum, okulum ve isim ile ugrastim ilgilendim. Sevistim, sevismedim. Agladim güldüm. Okudum, uyudum. Bir sürü olaylar oldu. Hayatimda ve Türkiye'de.

En yogun ve önemli olan olay sanirim Türkiye'deki Gezi olaylari. Diyeceksiniz ki simdi "Millet direnirken sen neredeydin?" ben hep oradaydim kalbimle. Gercek kimligimle direndim. Yazilar yazdim, fotograflar paylastim ve yürüdüm, sloganlar attim, pankartlar hazirladim, yürüdüm, yürüdüm, durdum, direndim. O sehirden bu sehire. Bana bir sey oldu mu? Hayir. Almanya'dayim cünkü. Burada polis 1 kez haric müdahele etmedi. Hatta bizimle halay cekti. Ben cekmedim. BIZimle cekti. Biz bir Biriz.

Düsüncelerimi mi soruyorsunuz? Tabi ki ben de bir Capulcuyum. Tabi ki ben de Tayyip'e karsiyim. Tabi ki ben de Melihe tweetler attim, tabi ki ben de agladim. Tabi ki Taksim'de can vermek isterdim. Mesela Ethem gibi..

Ne yazik ki gidemedim, sizlerle Türkiye'de direnemedim ama burada elimden gelen her seyi yaptigima inaniyorum. Oysa o kadar isterdim orada olmayi..

Türkiye böyle bir ay gecirmedi, böyle ask yasamadi, böyle kardeslik görmedi. Ayrilanlar birlesti. Türkiye ilk kez aski tatdi. Bir cok kahramanlar oldu.


Ethem Sarisülük, Abdullah Cömert, Mehmet Ayvalitas, Mustafa Sari, Irfan Tuna ve Ali Ismail Korkmaz gibi korkmayan insanlar. Sizleri unutmayacagiz, unutturmayacagiz.

Bir cok semboller olustu. Siyahli Kadin, Kirmizili Kadin, Ciplak Adam, Duran Adam ve Talcid Man gibi. Sembol olmak yaninda ayni zaman kahraman da oldular. Anonymous, Redhack ve CArsi gibi organizeleri de unutmamak lazim. Kendilerini tüm Türkiye'ye sevdirdiler. Bize yakin oldular, bizi bilgilendirdiler. Sizlere de tek tek tesekkür etmek istiyorum burada.


Bu kadar güzellik varken kötülük olmaz mi hic? Picler olmaz mi hic? Serefsizler.
En basta AmK Partisi, Bosbakan, yavsak Polisler ve canim Penguenler. Yandas Medya ve Götkillari da var tabii.

Allahi, dinleri, islami inkar ediyorum. Tamam sevme beni, saygi da duyma. Ama sen bunca vahseti, cinayeti, siddeti görüyorsun ve hala onlardansin.. Bunu anlamiyorum. O kadar cikan göz, kanli bedenler, gazli sokaklar görüyorsun. Ölen 6 fidan görüyorsun, coplar görüyorsun bir sürü sarki dinliyorsun, Tayyipin celiskilerini dinliyorsun ve hala götünün dibindeki savasi görmüyorsun, görmezlikten geliyorsun. Bunu hicbir zaman anlayamayacagim sanirim. Hala haketmisler diyorsun. Senin cocugun ölse, senin baban ölse ayni seyi mi derdin? Bu hangi din'e, vicdana sigar ki? Hangi Tanri bunu emreder ki? Koyun oldugunuz oradan belli zaten. Boyun egip her boka "TAMAM" diyorsunuz. Böyle olmayacaksin. BOYUN EGME! KARSI GEL! ISYAN ET! Haklarini arasana be abi..

Uykusuz kaldi millet, yaralandi, gazlandi, zehirlendi, öldü, kriz gecirdi, agladi, arkadas, es dost kaybetti. Ve hala inkar ediyorsun.

Hala tek diyecegim Her Yer Taksim Her Yer Direnis. Her Zaman!



Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen